Drogi Użytkowniku! Na stronie Cheminet.pl stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również możliwość dostosowania strony do Twoich, indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies - więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym linkiem.

Zapoznaj się też z naszą Polityką Prywatności, w której informujemy jakie dane osobowe i w jaki sposób przetwarzamy.

close

Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu towaru, w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki.
  2. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym bardziej niż to było konieczne w ramach zwykłego zarządu. Wraz z towarem należy przesłać „formularz zwrotu towaru”.
    Do pobrania: wzór dokumentu w formacie PDF.
    lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numeru zamówienia oraz numeru rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze. W miarę możliwości do zwracanego towaru należy załączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT).
  3. W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.
  4. Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.
  5. Kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar, umniejszona o koszt opakowania wysyłkowego jeśli zostało ono uszkodzone (karton).
     

REKLAMACJE

 

Nasz sklep oferuje wyłącznie produkty najwyższej jakości, renomowanych producentów.

Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów.
Dzięki temu każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producencką i w razie jakichkolwiek wad jest serwisowany bezpośrednio u producenta. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa oraz przepisy sanitarne i normy ochrony środowiska, co potwierdzone jest dokumentacją każdego produktu (oraz kartami MSDS). 

  1. W ramach reklamacji, możecie Państwo wnosić o wymianę produktu na pełnowartościowy lub zwrot pieniędzy. Z racji specyfiki oferowanych produktów, reklamacja nie może być uwzględniona jeśli:
    - produkt nosi ślady nieumiejętnego posługiwania się nim (uszkodzony aplikator, nieszczelność spowodowana uszkodzeniem mechanicznym)
    - cechy produktu zostały zmienione przez użytkownika (wymieszanie produktu z innymi preparatami, zanieczyszczenie innymi substancjami)
    - reklamacja ma charakter subiektywnej oceny właściwości fizycznych / chemicznych (zbyt intensywny zapach, inna niż oczekiwana konsystencja, barwa czy faktura). O ile wspomniane cechy nie odbiegają od  typowych dla danego produktu (określone w specyfikacji technicznej czy opisie produktu) – nie mogą one być przedmiotem  reklamacji.
    - produkt (opakowanie) nosi ślady niewłaściwego przechowywania
    - zakupiony produkt wywołuje odczyny alergiczne u użytkownika – ale opakowanie zostało już w sposób widoczny otwarte. (o ile skład chemiczny produktu jest przedstawiony w opisie produktu).
  2. W przypadku uznanej reklamacji, Cheminet.pl z klientem ustala sposób dalszego postępowania (zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt).
  3. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy reklamowany produkt przesłać wraz z wypełnionym „Dokumentem reklamacji towaru”.
    Należy również dołączyć zdjęcia opakowania i paczki, jeżeli doszło do ich uszkodzenia w transporcie. Jeżeli jest to możliwe należy również przesłać dokument zakupu / kopię.
  4. W przypadku gdy paczka dociera do klienta w stanie wskazującym na to że byłą otwierana lub jest wyraźnie uszkodzona - bezwzględnie należy odmówić przyjęcia paczki i bezzwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie (z uwagi na ryzyko zdekompletowania zawartości lub uszkodzenia towaru). 
  5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta.
    Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem emaila lub telefonicznie.

Uwaga! W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (przysłanie produktu uszkodzonego z winy użytkownika lub spełniającego normy jakościowe) odsyłamy towar na koszt klienta – po wcześniejszym poinformowaniu klienta i akceptacji z jego strony. (Brak akceptacji wysyłki na koszt klienta, oznacza konieczność odbioru osobistego w siedzibie firmy Lunarworks Marek Wagner lub miejscu ustalonym z przedstawicielem firmy.)