Drogi Użytkowniku! Na stronie Cheminet.pl stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również możliwość dostosowania strony do Twoich, indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies - więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym linkiem.

Zapoznaj się też z naszą Polityką Prywatności, w której informujemy jakie dane osobowe i w jaki sposób przetwarzamy.

close

Smar wielofunkcyjny NSF (385g)

Przeznaczony do smarowania mocno obciążonych łożysk tocznych, ślizgowych, przegubowych, trzpieni, prowadnic, maszyn rolniczych oraz budowlanych. Długotrwale smaruje elementy ruchome i powierzchnie ślizgowe. Posiada certyfikat NSF

Więcej szczegółów

92,25 zł brutto

690016

 
Więcej informacji

Uwaga: Produkt wycofany z oferty producenta. 
Proponujemy zamienniki: 

- Kema FDA-G2
- Weicon AL-F / AL-H

 


Właściwości:


Bezzapachowy i neutralny. Zapobiega tarciu, zużyciu, jest odporny na utlenianie i starzenie.
Dopuszczony do stosowania w przemyśle przetwórstwa spożywczego. (certyfikat NSF)

Właściwości
 

Smar wielofunkcyjny CARAMBA nadaje się znakomicie do smarowania :

  • łożysk tocznych i ślizgowych w przemyśle spożywczym, produkcji pasz, napojów, w ubojniach przemysłowych, fabrykach konserw i kuchniach przemysłowych. 
  • Tworzy w miejscu tarcia wytrzymałą warstwę smarująco-separującą, która skutecznie redukuje tarcie i zużycie. 
  • Jest odporny na temperatury w zakresie od -20 do +120. 
  • Odporny na gorącą wodę, parę oraz utlenianie i starzenie. 
  • Neutralny zapach i smak (norma NSF w kategorii H-1 , numer rejestracyjny NSF: 142702). 

Sposób użycia

 

  1. Wyczyścić i wysuszyć smarowane miejsca z wszelkich pozostałości (warstwy tlenków, farby i zgorzeliny, stare smary).
  2. Nanieść smar uniwersalny CARAMBA w taki sposób, aby wszystkie powierzchnie funkcjonalne zostały prawidłowo nasmarowane. Celem zapewnienia odpowiednich ilości napełniania przestrzegać wskazówki producenta łożysk i maszyn. 

    UWAGI: 
     
  • Gdy usunięcie starego smaru jest niemożliwe, ograniczyć ilość smaru, aby uniknąć przesmarowania łożyska. W przypadku dłuższych odstępówmiędzy smarowaniem należy w miarę możliwości wymieniać cały smar nie pozostawiając smaru o obniżonych parametrach roboczych. 
  • Mieszać tylko z odpowiednimi smarami.

 

30 inne produkty z tej samej kategorii